bir kitabı bitirdikten sonra oluşan bir boşluk olur ya hani bu oğuz atay'ın kitaplarında daha fazla oluyor sanirim bana. dili en sade olan kitabı bu bence. okuyacaklar bu kitabindan başlayabilir. hikayelerden oluşuyor kitap o yuzden hızlı bir şekilde bitiyor. okumak isteyenlere şimdiden keyifli okumalar...