Eda

Eda
Aslında burada en sevdiğin söz yazıyor, sadece zihnini yokla.
Kafamın İçi
Antarktika
308 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
9/10
·256 syf.··
2021 15. kitabı
Ah ne güzel bir kitaptı, o kadar o kadar güzeldi ki kitap bittikten sonra oturdum bir de filmini izledim. İçerisindeki güzel cümleler, hoş aforizmalar, gerçek ve mecazla harmanlanarak inşa edilmiş cümleler değildi beğendiğim şeyler. Evet onlar da güzeldi ama asıl güzel olan hissettirdiğiydi, okurken beni odamdan alıp o köye götürmesiydi, orada insanlarla buluşturmasıydı. Bu tür duyguları bana geçiren kitapların delisiyim, bu kitap da listeme eklendi ve okurken Dünya'da mola vermemi sağladı. Son olarak "Kaar neden yağaarr kaarrrr" sorusunun cevabı da kitaptan yola çıkarak, insanların dünyada yaptıkları pisliklerin üzerini örtmesi için. Bu sorgulama da romanda bu yüzden ele alınmış diye düşünüyorum. Köydeki yaşanan o olayların temizlenmesi için bu romana da bir kar yağışı şart :)
Edebiyat
GölgesizlerHasan Ali Toptaş · Everest Yayınları · 202014,1bin okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

Eda

, bir kitap okudu
9/10
·256 syf.··
2021 15. kitabı
Hasan Ali Toptaş
7.6/10 · 14,1bin okunma
Koşarsın koşarsın da varamazsın hani; içindeki umut varamadığın kadar büyür.
Edebiyat
Sevmek insanın erişebileceği en yüksek mertebedir.
Aşk
Herhalde kendi varlığına karışarak yok olmak en akıllıca yöntemdi.
Alıntı