Eda

Eda
Aslında burada en sevdiğin söz yazıyor, sadece zihnini yokla.
Kafamın İçi
Antarktika
308 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Hayır artık kızmıyorum ama kızdığım şeyler için de pişman değilim, artık suçlamıyorum ama suçladığım şeyler için de pişman değilim, artık pişman değilim ama pişman olduğum şeyler için de pişman değilim. Her şeye bir duygu yüklemek zorunda değilim. Sevdim belki hakkını verdim belki veremedim, belki güzel belki çirkin, belki acı çekerek belki mutlu olarak. Nasıl olduğunun bir önemi yok benim için, sevdim ve geriye dönüp baktığımda sadece bunu demek istiyorum ''sevdim'' başka bir cümlenin, düşüncenin, duygunun girmesini istemeyecek şekilde sevdim. Şimdi nefret etmek istemeyecek şekilde sevdim. Artık sevmiyorumu dilime yakıştıramayacak kadar çok sevdim bu yüzden önününü arkasını ötesini berisini sorgulamadan sadece sevdim diyeceğim ve bu benim için sadece bu kelime ile kalacak, değil başka bir cümleyle, başka bir kelimeyle bile kirletmeyeceğim çünkü sadece sevdim ve hepsi bu.
Aşk
Reklam
Evde azar sosyal medyada nutuk atma günü gelmiş
1000Kitap
Saçlarımı da keseceğim sırf içimde gizli saklı büyüttüğüm umutlarıma ket vurmak için!
Edebiyat
Önce kendi kendime sordum: "Bir insan böyle gereksiz insanları aşkına nasıl tercih edebilir ki?" Sonra yine sordum ve aslında cevap vermiştim: "Hangi aşk?" Sonra uyudum ve aslında uyanmıştım. Sonra gittim ve aslında gelmiştim.
Felsefe
Ben biraz da kendimi affedemiyorum
Psikoloji
Reklam