Her zaman uçup gitmiş ve bir daha dönmeyecek bir mavi kuş vardır; dün, daima kaybedilmiş bir cennettir... —Remy de Gourmont, Livre des masques
-"+Zaman ne çabuk geçiyor, değil mi? Bak, kışa girdik bile. Dün yazdı halbuki. Hayatı ertelememek lazım. İnsan sonra pişman olabilir. -Ertelemediği için de pişman olabilir. +Erteleyecek misin? -Mecburum."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dün mü evvelsi gün mü birisi beni burada dini bir şeyde etiketlemiş ama tam okumadım. Kim etiketledi hatırlamıyorum ama ben Şiayım yani Caferiyim ha haberiniz olsun. Vurdurmayın beni 😀
Sizce asıl hikaye nasıldır:)
Belki dün bir çocuğun en yakın arkadaşıydı. Geceleri korkularını susturan, sevinçlerine ortak olan sessiz bir dost… Bugün ise yol kenarında, tozun toprağın içinde tek başına yatıyor. İnsan bazen bir oyuncağa bakınca hayatı görüyor; değer verilen her şeyin bir gün unutulabileceğini, en sıcak sarılışların bile zamanla bir hatıraya dönüşebileceğini anlıyor. Belki de mesele o ayıcık değil… Mesele, büyürken geride bıraktığımız masumiyet. Çünkü bazı şeyler çöpe atılmaz; sadece unutulur. Ve unutulmak, bazen kırılmaktan bile daha ağır gelir. 🧸
Dün sabah kim olduğumu biliyordum ama o zamandan beri birkaç kez değiştim! ✍️🏻| Lewis Carroll
Düşünce
"dün gece rüyamda yılmazı gördüm biliyormusun``"