Merhabalar ,
Emile Zola 'nın İtiraf kitabını da okuduktan sonra Clayton ve Werther 'in acılarını birbirine çok benzettim. Okuduğum iki adam da gözlerimin önünde eriyip gittiler. Bi kadına koşulsuzca aşık olan bu iki adam da geri dönütü olmayan içsel bir çöküşe uğradılar .
Ah be Werther ! Değer miydi ? Tüm acılarını kalbimde hissettim. Dilerim ki benim de karşıma bu denli seveceğim birisi çıkmaz.
İçsel olarak kötü zamanlar yaşıyorsanız bu kitaplar çöküşünüzü iki kat daha arttırabilir .
İyi okumalar dilerim!
Ayrıca yüreğimi değil ,aklımı ve yeteneklerimi beğeniyor ,oysa her şeyin kaynağı yürektir: tüm güç ,tüm mutluluğun ,tüm kederin. Ah, benim bildiklerimi herkes bilebilir . Ama yüreğimdir yalnızca bana ait olan.