Hayallerimi unuttuğum bir zamanda karşıma çıkıp bana hayallerimi hatırlatan güzel bir kitap. Her insan kişisel menkıbesi için yaşar ama birçoğu bunu unutur. Hayatın acımasız yönlerinden birisi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazen bir kitabı bitirdiğinizde az önce ben ne okudum diye düşünürsünüz. İçinizde adlandıramadığınız tuhaf bir duygu oluşmuştur. Bu kitaba gerektiğinde fazla anlam yüklediğinizi düşünmeye başlarsınız. Evet , ben de bu duyguları bu kitabı bitirdiğimde hissettim. Belki de kendimi Raif Efendi'de bulmuşumdur. Yaşayamadığım hayatı hayallerde ve kitaplarda yaşıyorumdur. O yüzden bu kitap bana bu kadar anlamlı gelmiştir. Kim bilir?