Annem bizi çocuk yaşta konserlere, sinemaya, tiyatroya götürerek, güzel sanatların uyandırdığı büyük sevinci bizle paylaşmak istemişti. Bize sanatçılara hayranlık duymayı çok erken öğretmişti; ona göre sanatçılar insanlık yararına çalışıyor, insanlar için hayatı yaşanır kılıyorlardı.
Bu hayranlığı annemin beklentisinin de ötesinde paylaştım. Kuşkusuz onun hayranlığını kazanmak için, sanatçı olmak istedim.