kitap hızlı okunuyordu çünkü dili çok basitti. kitaba başlarken bunun akıcılık sağlayacağını düşünsem de ilerledikçe sığ ve sıkıcı olmaya başladı. tam anlamıyla karakterleri öğrenememek, nerdeyse her olayın sığ kalması. çok daha derinleştirilebilirdi. tüm olayların da son bölüme kadar saklanması, son bölüm apar topar her şeyi sığdırmaya çalışma çabası. güzel ters köşe sayabilirim, belki değinmek istediği yerde güzeldi ama bi olmamışlık vardı...