Soluksuz okuduğum kitaplardan biridir.Anlatımı hep dinamik hiç sıkılmadan okuyorsunuz.İnsanı bir o kadar da geriyor,okurken sayfayı çevirmeye korkuyorsunuz o derece.Çıktığı gibi devam kitabı olan Malorie’yi de okumuştum.Çok başarılı bir yazar bütün kitaplarını okudum tavsiye ederim gerilim sevenlere.