"Bir insanla birlikte olmak, tıpkı kitap okumak gibidir."
"İyi, ortalama veya kötü olması fark etmez; bir başkası ile olan her birliktelik bana bir şey verir, beni ileri götürür, bana bir şey öğretir. Bir ilişki başarısızlığa uğradığında, bunun sebebi diğer kişinin kötü, uygunsuz veya yeteneksiz olması değildir. Başarısızlığa uğramak -eğer bu şekilde anlamlandırmak istersek- yaşanan ilişkinin iki taraftan biri için artık verimli olmadığını söylemek için kullandığımız bir kavramdır.
Hayatımdaki her birliktelik okuduğum bir kitap gibiydi; beni, bugün olduğum insan haline getiren bir hayat dersiydi adeta."