“Sık gelir misiniz buraya?”
“Evet. Her gün gelirim. Aynı banka oturur, dinlerim.”
“Neyi ?”
“Bazen kafamı. Bazen denizi, martıları. Bazen de Neşet Ertaş'ı..”
"E kitap oku sen de Leyla'ya."
"N'abayım?"
"Biz her gün Zeynep'le sahile iniyoruz. Ben okuyorum, o dinliyo. Kitap heyecanlıysa bazen elimi tutuyo, bazen de kafasını böyle omzuma koyuyo. Yüreğim ısınıyo yanında."