Duygu Yıldırım

"E kitap oku sen de Leyla'ya." "N'abayım?" "Biz her gün Zeynep'le sahile iniyoruz. Ben okuyorum, o dinliyo. Kitap heyecanlıysa bazen elimi tutuyo, bazen de kafasını böyle omzuma koyuyo. Yüreğim ısınıyo yanında."
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü yarım kalan her şey tamamlanmaya muhtaçtır
"Karısının astımı olduğu için sigarayı bırakan adam "seni seviyorum" demese de olur."
Aşk
"Gariptir ki, benim ilk görüşte nefret ettiğim bazı kimseler, sonradan en sevdiğim insanlar olmuşlardır
Hayata Dair