"Ruhun mu ateş, yoksa o gözler mi alevden?
Bilmem, bu yanardağ ne biçim korla tutuştu?
Pervane olan kendini gizler mi alevden;
Sen istedin, ondan bu gönül zorla tutuştu.."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her şeyi iyi yanından görmeyi kim öğretti bize? Acıyı görmeyen insan, umutsuzluğu yaşamayan, iliklerine dek kederin işleyip yaralamadığı bir insan, mutluluktan, umuttan, sevinçten ne anlar?
youtu.be/_1InLLgdHPY
Biraz daha güzel olmayı denemeli insan. Biraz daha nazik olmayı, kırılmamayı değilde kırmamayı öğrenmeli. Sevilmekten öte, güzel sevmeyi bilmeli. İncelikler yapmalı, hoş görmeye çalışmalı. Güzel olduğuna inandığında o vakit güzellikler gelecektir..
" Kuş uçtukça genişliyor gökyüzü" demiş Rilke.
Ne kadar anlamlı bir söz..
Hayatta böyle birşey işte. Onun için aç kanatlarını ve uç uçabildiğin yere gücün yettiğince..
Genişlet ufkunu, bu gökyüzü hepimize yeter
Yeter ki paylaşmayı bilelim
Yeter ki birbirimizin önünü kesmeyelim
Yeter ki içimizde güzellikler barındıralım..
Yeter ki inanalım..🌺