petunya

petunya
@dvrnblt
dünyanın dört mevsimi var dedi meczup, içimin bir tane!
Sevginin iyileştiremeyeceği karanlık yoktur. Bir insanı sevmek, bir çiçeği sevmek, bir pencereyi sevmek, bir eşyayı sevmek, bir semti sevmek. Tüm kötülüğe rağmen yüreğinizden ayırmayın bu ince ahlakı. Zira Yüce Allah bu dünyayı katlanılabilir kılmak için Adem' e ilk sevgiyi anlattı..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
.. içimde küçük, küçücük bir umut var...
Kadim bir yazmanın hâmişinden; "Bir kuyunun içine düşmek sorun değil; Bir bulanın bir çıkaranın olabilir. Ya kuyu senin içine düşerse; Kim bulur, kim çıkarır? Hele bir de içindeki kuyunun içine düştüğünü tahayyül et.."
" Reis Bey? Mühürlü kalbinizin bir gün açılmasını dilerim.."
Umarım yüreğin sevgi ve cesaret doludur..