daniel

-Ah insanın kendinden yakınmaya hakkı olabilir mi! Başaracağım , sevgili dostum , sana söz veriyorum, kendimi düzelteceğim , her zaman yaptığım gibi yazgımızın karşımıza çıkardığı ufak tefek sıkıntıları artık tekrarlayıp durmayacağım ; içinde bulunduğum anın tadını çıkaracağım , geçmiş benim için geçmişte kalacak .