Merve✿

Merve✿
"Yitirdim kendimi kendi içimde.."
"Yalnızca ölümden korktuğu için yaşayabilir mi bir insan?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
..en önemlisi de şimdi her şey yeni bir biçim alacak, her şey ikiye bölünecek... Her şey, her şey! Ama acaba ben buna hazır mıyım? Bunu istiyor muyum?
Estetik kaygısı, güçsüzlüğün ilk belirtisidir!
Başarısızlığa uğradı mı, her şey aptalcadır!
Ve ondan yükselen son umutsuz çığlığı kimseler duymamış; rüzgarlı, karanlık, soğuk, ıslak bir gecede kendini sulara bırakıvermiş...