Ben, sırf düşünme ihtiyacımı gidermek, yaşama yeteneğimizin yirmide birini ortaya koymak için değil, pek doğal olarak, yaşama gücümün tümünü seferber ederek yaşamak istiyorum.
"Bütün güzel, yüksek şeyler"in inceliğini kavramaya hazır olduğum zamanlar, evet tam o sırada, bu güzellikleri anlayacak yerde, neden, belki de herkesin yapabileceği biçimsiz hareketleri, hem de sanki mahsus yapıyormuş gibi, tam yapılmamasını anladığım bir zamanda yapıyorum?