Keyifle okuduğum kesinlikle tavsiye edeceğim bir roman. Kitabı okurken aynı zamanda hayal gücümle filmini
çektiğim bir roman oldu. İçinde geçen oyun gibi sizi ters köşe eden, ilk başta polisiyemi dedirten ama aslında öyle olmadığını anladığınız bir roman.
Yazardan okuduğum ilk kitap, diğer
kitaplarını da okumama vesile olacak cinsten. Akıcı dili,
iç içe geçmiş hikayelerle çarpıcı bir anlatıma sahip.
Cumhuriyetin ilk yıllarında savaşı birebir yaşamış
kayıplar vermiş bir aile ile savaşın biraz dışında kalmış
bir başka ailenin kesişen yolları. Bu yolda binbir zorlukla
doğan ve gelişen bir aşk, Ülkü ve Selim.
Dönemin sosyolojik yapısını ve perde arkasını güzel bir
dille anlatmış yazar. Kadının gücüne dikkat çekmesi
güçlü kadınlar profili çizmesi mânidar. Okuyun derim.
Yazarın bu yarı biyografik kitabı edebi dilinin güzelliğinin yanı sıra çocukluğa,
gençliğe, büyümeye, kızlara ve oğlanlara, kadınlara ve erkeklere, aileye, arkadaşlığa ve yaşama dair o kadar çok
şey var ki. çok güzeldi.