engin

engin
@e__e
Evet, yalnızca bir gezgin, yeryüzünde bir yolcuyum ben.
İnsanlık utansın!!!
10/10
·328 syf.··
2020 74. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Eylül 2020 07:21
20. Yüzyılda, yakın geçmişimizde yaşanmış bir savaş... Katliam, vahşet, insanlık ayıbı... Dünya susarken Bosnalılar sessiz çığlıklar atıyordu... Hatta bas bas bağırıyorlardı, kimse duymadı, duymak istemedi ;insanlığın ayıbı işte orada başladı... Bu bir savaş mıydı, değildi;zamanında Kosovayı işgal eden Türklerin faturası Müslüman Boşnaklara kesilmişti, bu bir savaş değildi bu tarihsel bir rivayetin intikamıydı, bu bir soykırımdı!!! Yüzbinlerce masum can, can verdi, işkenceler, açlık, tecavüzler!... Bu bir soykırımdı ya yıllarca süre gelen acımasız tecavüzler;kocalarının, evlatlarının, babalarının gözleri önünde yaşanılan bu vahşete kimse Dur! Demedi. Ben kitabı okurken çok kez ağladım, sadece ağladım isyan ettim, lanet ettim ama çok utandım. İnsanlık adına çok utandım... Sayfalarda ki Suada'nın yaşadıklarını okudukça, Edina'nın, Ayşa'nın, Kerima'nın.... Nicelerin bu vahşete nasıl katlandıklarını okudukça ağladım. Ben satırlara dayanamayıp kapattım, onlar nasıl dayandı... Dünya nasıl sustu bu vahşete!?... Silahsız, savunmasız bir halktı Müslüman Boşnaklar, zamanın Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel silah yardımında bulunmuş Boşnaklara, komşu ülkelerde yardım etmiş, bir yerde İran Türkiye adı altında değilde şahsi yardım yapmaya başlamış, bu savaştan nemalanmak istemişler, trajikomik bi mevzu işte, kadınların başlarını örtmesi karşılığında et vermişler ibadet karşılığında silah, bu nasıl bir zihniyettir ;onlar Müslümandı zaten, sizin şeriat kanunlarınıza uyması için krizi fırsata çevirmeniz sizi de bir sırp yapardı... Savaşın izleri yok olmaya başlıyordu, Birleşmiş Milletler anlaşma adı altında Bosnalıların elindeki silahlara el koyması sonucu sırplar fırsat bilip saldırmaya devam etti. Birleşmiş Milletler ise iki savaş uçağıyla karşılık verip güya korku salmıştı sırp
Tarih
İncir KuşlarıSinan Akyüz · Alfa Yayınları · 202433,4bin okunma
engin
Elinize, Kaleminize sağlık
Reklam
Cahile cahilce cevap vermek cehalettir cehaleti savunmak da bir o kadar cahilliktir. Kızların okuması haramdır diyen cahil... O kişiye küfürle karşılık veren cahil... İletiyi burada paylaşıp küfür edenin iyi birşey yaptığını söyleyen cahil...

Mr. M.K.

@EnistenizMesutK
·
Bence harika bir cevap
1K
engin
Aşırı çirkin,mide bulandırıcı, rehabilite edilmeli.
Kitap çekilişi
Merhaba arkadaşlar bu ayda kitap çekilişi yapmak istiyorum yine yapmanız gereken sadece okumak istediğiniz bir kitabı yoruma bırakmak. Kazanan kişi 3 Haziran Cumartesi günü saat 22.00 da açıklanacaktır. 🌿İyi okumalar dilerim 🌿 (Not : Her katılımcı 1 kez yorum yapabilir)
1K
engin
Aidin salih- gerçek tıp
Reklam