∆ Eda

Tipik türk ailesi
" Kendi çocuklarına kötü davranır ama yabancıları genellikle hoş karşılar. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" ailem kendi öfkesiyle nasıl başa çıkabileceğini bilmiyordu ve bana da bunu hiçbir zaman öğretmedi. "
" Aşırı düşünmenin üstesinden gelmeye çalışmak bataklıktan çıkmaya çalışmaya benzer. "
Sayfa 12·Kitabı okudu
" Kadınlar her şey ama her şey hakkında uzun uzun düşünebilirler. "

∆ Eda

, bir kitap okudu
6/10
·184 syf.··
3 günde okudu
·
2026 46. kitabı
Aslı T. Kızmaz
6.8/10 · 1.472 okunma