E.

E.
@e_ts
İnsanlar ve insansılar ..
“Sevdiğin birinin seni anlıyor olması, şefkatle, merhametle yoğrulmuş bir nasılsın sorusu, psikolojik heimlich manevrası gibi bi şey olmalı …”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“ben istiyorum ki beni görenin yüzüne bir gülümseme, gönlüne bir ferahlık gelsin. susmak isterse çekinmesin, sormak isterse değiştirmesin. ben istiyorum ki şimdi, beni bilen iyiyi bilsin, güzele meyletsin..”
1000k
Otuzbinküsürüncükez
“son sürat sana doğru koşarken beni vurdular sen vurdun demiyorum ama beni vurdular ..”
Şiir
“Sevilmemek bir eksiklik değildir, sevilmediğin yerden gidebilmek ise öz değerdir..”