E.

E.
@e_ts
İnsanlar ve insansılar ..
"Erkeğin kalbi habis ve fesattır Meryem. Bir ananın rahmine hiç benzemez. Kanamaz, sana yer açmak için genişlemez bile,"
Sayfa 29
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“duvarı yıkmaya gücüm yetmiyorsa kendimi parçalayacak değilim, ama önümde duvar var diye de boyun eğmeyi kabul edemem..”
“Ne karanlık ruhun var yahu Hikmet! Biraz pencereni aç da içeri temiz hava girsin ..”
“İş yok, vakit çok. İnsan bundan azarmış zaten ..”