04:52. ne kadar yalnız olduğumu iliklerimde hissediyorum, tüylerim diken diken oluyor. İnsanlar yok değil, onlar etrafta var, insanlar çok ama aynı şeye gülen, aynı şeye üzülen kimse yok.
Yabancılara hiç de güvenlikli değil bu bölge;
Hele varsa bir ruhun, iki misli olur, tehlike!
Kandırıp da severler, parçalarlar sizi ardından:
Ayran gönüllüdürler - eksiktir ruhları her zaman.