Bazı kitaplar o kadar etkileyici ki insan elinden bırakamıyor ama bazen okuduğum kitaplardan beklediğim tadı alamıyorum. Okumaktan soğuyorum.
Size de oluyor mu?
Neden oluyor acaba?
Böyle durumlarda nasıl çözüm buluyorsunuz?
Yorumları okuduktan sonra beklentim mi yükseldi yoksa kitaba kendimi mi veremedim nedir. Beni çok açmadı ama konusu bakımından bakılırsa gelecekte kitapta yazılanmalrın gerçekleşme olasılığı yok değil.
Henüz var olmayan dünyasını yazma dünyasını mümkün kılan üç ifade vardır ve bunlar basit ifadelerdir:
Ya şöyle olsa....?
Keşke....
Bu böyle sürerse....