Merve

Bir dost sana kötülük yaparsa ona şöyle de: “Bana yaptığını bağışlıyorum; fakat kendine yaptığını ben nasıl bağışlayayım?”
Sayfa 80·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Duygular
İnsanlık doğalı, insan çok az sevinmiştir. Atalardan kalma tek günahımız budur belki de! Eğer daha fazla sevinmeyi öğrensek başkalarına acı vermeyi ve acı düşünmeyi daha kolay unuturuz.
Sayfa 79·Kitabı okudu
Edebiyat
Dünyada en iyi şeyler bile, kendilerini sergileyecek kimse bulamazsa hiçbir şeye yaramaz.
Sayfa 46
Edebiyat
Siz yükselişinizden utanıyorsunuz, başkaları alçaklıklarından...
Sayfa 42
Edebiyat
Düşünceniz yenilse bile içtenliğiniz zafer kazanmalıdır.
Sayfa 42
Edebiyat
Reklam