Ebb

Ebb
Saygı duymayı bilmediğiniz için sevemiyorsunuz. İstiyorsunuz ki, her şey sadece size göre olsun. İnsanların fikir ve düşüncelerini anlamak gibi bir çabanız yok. Kendinize ayna tutmadığınız için körsünüz. Kendinizi görme istediğiniz olmadığı için hep yalnızlığınızla kalıyorsunuz!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimsenin her şeyi yok. Hayatta herkes başka bir şeyin yoksulu ..
Sevilmek insanı diğer tüm insanlardan farklı kılıyordu. Çünkü sevilmek müsmükemmel bir olaydı..
İçim ey içim bu yolculuk nereye yine bir şehrin ölümünü başlatır gibisin.
Şiir
Hayalimin ayağı yere değmiyor henüz..