Kitap okuyorsam beni kesinlikle rahatsız etmiyorlar… ama bir yandan da okuduğum her kitabın, her sayfanın beni onlardan giderek uzaklaştırdığını mutlaka biliyorlardır.
Gezip tozardın da biraz tabii ama çoğunlukla gayet ciddi ve akademik takılıyordun.Hatta bence fazla akademik.Ne zaman size gelsem seni kafanı bir kitaba gömmüş halde buluyordum.