📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Jane Austen okumayı çok çok severim ben.Ama bu kitaba cidden gerek yok bence.Şöyle ki; bu kitap diğer kitaplarından ( Aşk ve Gurur, Northanger Manastırı, ikna, Akıl ve Tutku) evlilik konulu kısımların toplanıp derlendiği bir kitap.Ben diğer kitaplarının çoğunu da okuduğum için karakterleri ve olayın ne olduğunu öncesini sonrasını hatırladım. Mesela İkna ve Northanger Manastırı kitabını okumadığım için olaylar ve karakterler kopuk kopuk oluyor okurken.O yüzden bu kitabı okuyacağınıza , içinde alıntıladığı kitapları okumak çok çok daha güzel olur fikrimce.Kısa bir kitap ama zaman kaybı bence.
Anlattığı konu olarak eleştirim yok evlilik anlatılıyor ama benim kitaptan beklentim evliliğin konu edinildiği yeni bir öykü okumaktı.Beklentimi o açıdan karşılamadı.
Kitapla ve sevgiyle kalınız efendim :))