Okuma sevdalısı bir öğretmen
Hayatı size gülmeyi unutturacak kadar ciddiye almayın ....En iyisi mi al bir kitap ve oku bak neler değişecek ....
Bi boşluk bul,
Nefes al,
Bi gülümse,
OKU
Tefekkür et...
Hoşgörülü ve özgürlükçü olmaya çalıştım.Hepimizin dünyaya bir kere geldiğimiz ve yaşamımızı hem nicel hem nitel olarak en iyi biçimde geçirmemizin mantıklı olduğu fikrini benimsemeye çalıştım.Yinede acı çekiyordum.Üstelik acı çekmekten dolayı suçluluk duyuyordum.