Okuma sevdalısı bir öğretmen
Hayatı size gülmeyi unutturacak kadar ciddiye almayın ....En iyisi mi al bir kitap ve oku bak neler değişecek ....
Bi boşluk bul,
Nefes al,
Bi gülümse,
OKU
Tefekkür et...
Umut,insanın ayağına batan bir cam kırığı gibidir.Ayaginda bulunduğu müddetçe ,attığın her adımda canın yanar.Çıkarılıp atıldığında ise bir müddet kanar,iyileşmesi biraz zaman alır fakat sonunda yürümeye devam edersin...