Bir toplum nasılsa yöneticileri de onlar gibidir. İşte bundan dolayıdır ki öteden beri:"Her millet layık olduğu idareye ve yöneticilere sahip olur"
denilmiştir
Kitap olay örgüsü olarak merak uyandırma olarak çok sağlam bir kitaptı. Özellikle 90lar türkiyesini çarpıcı şekilde hissettirdi bu kitap. Bazı yerlerde çok gereksiz betimlemelerle okuyucu sıktığınu düşünüyorum ama genel olarak insanda merak uyandıran bir roman