Ebrar

Ebrar
@ebrariinn
Orada mısın ? Nihayet görecek miyim seni? Kalbin var mı ? Ebediyete kadar kahrol,ruhun var mı?
Reklam
“Bundandır suskunluk insan ırkı için bir ecza olagelmiştir hep. “
Bilmiyorum, yaşamakta mısın, öldün mü? Dünyada bir yerlerde bulabilir miyim seni Yoksa, akşamın yaslı karanlığında Bir ölüyü mü düşünmeli.. Her şey senin için: Gün boyunca dualarım, Uyuşturan ateşi uykusuz gecelerin; Şiirlerimin beyaz sürüsü, Ve mavi yangını gözlerimin.. Hiç kimse daha yakın olmadı bana, Hiç kimse böylesine üzmedi beni, Acıya salıp gidenler bile, Okşayıp bırakanlar bile hatta.
veyahut hiçbir şeyi olmaz
“İnsanın ya ucuzcu dükkanı olur ya da bir yığın çocuğu.”
Neyim ?
“ Sen bir tahammül veya tahakkümü değilsin insanlığın.”
Reklam