Ebrar

Ebrar
@ebrariinn
“Bundandır suskunluk insan ırkı için bir ecza olagelmiştir hep. “
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilmiyorum, yaşamakta mısın, öldün mü? Dünyada bir yerlerde bulabilir miyim seni Yoksa, akşamın yaslı karanlığında Bir ölüyü mü düşünmeli.. Her şey senin için: Gün boyunca dualarım, Uyuşturan ateşi uykusuz gecelerin; Şiirlerimin beyaz sürüsü, Ve mavi yangını gözlerimin.. Hiç kimse daha yakın olmadı bana, Hiç kimse böylesine üzmedi beni, Acıya salıp gidenler bile, Okşayıp bırakanlar bile hatta.
veyahut hiçbir şeyi olmaz
“İnsanın ya ucuzcu dükkanı olur ya da bir yığın çocuğu.”
Neyim ?
“ Sen bir tahammül veya tahakkümü değilsin insanlığın.”
Bilmiyordum
“Bir şey hayal edildiğinde kendini büyütür,oralarda yaşayan ve büyüyen bir yığın hayal olduğunu ikimiz de biliyoruz.”