İnsanlar arasında yapabileceğimiz en keskin ayrım onları zekiler ve aptallar diye ayırmak değil, zekiler ve aşırı zekiler diye ayırmaktır, aptallarla ne istersek yaparız, zekiler karşısında en iyi çözüm onları hizmetimize almak olur, aşırı zekilere gelince, onlar bizim tarafımızda olsalar bile özünde tehlikelidirler, bu tehlikeden kaçınamazlar, işin en tuhaf yanı, ne yaparlarsa yapsınlar sürekli olarak onlara karşı dikkatli olmamız konusunda bizi uyarırlar ama genellikle uyarılara dikkat etmeyiz ve sonra sonuçlara katlanmak zorunda kalırız.
Okuduğum ilk mangaydı. Kitap ölümsüz bir topluluğun türeyişini ve yaşadıkları zorlukları anlatıyor. Gayet akıcı ve keyifliydi, serinin devamını da okumak isterim. Ama bir kitabına 25 tl vermek cüzdanımı üzmüş olmalıdır ki diğerlerini alırken sıkı pazarlık yapmak şart oldu.