Beni güzel hatırla!
bunlar son satırlar...
farzet ki, bir rüzgârdım, esip geçtim hayatından
ya da bir yağmur sel oldum sokağında
sonra toprak çekti suyu...
kaybolup gittim, belki de bir rüya idim senin için.
uyandın ve ben bittim...
Beni güzel hatırla...
-Orhan Veli Kanık
Bir Tarihçi olarak çok severek ve beğenerek okudum.Tarih kitapları genelde biraz sıkıcı olur:) derler ama aksine bir tarihçinin gözünden bakarsanız öyle olmadığını anlayacaksınız. Mezopotamya'nin eşsizligini çok yalın ve anlaşılır bir dille anlatmış başta tarihleri, medeniyetleri daha sonra kültürel hayatı ele alması çok akıcı olmuş.Evet bir türlü Mezopotamya'yi rahat bırakmadılar ama Mezopotamya direndi tüm uygarlara Fırat ve Dicle ile neselendi hep severek bitirdim