Ebu

Ebu
@ebrkync
"Kimsesi yoksa delirir insan. Kim olduğu hiç önemli değildir, yeterki yanında biri olsun. İnanın bana, insan fazla yalnız kaldı mı, hastalanır."
Irem isimli okura yanıt verildi
Ebu
Küçük prens de demişti zaten kalabalık içinde de yalnız hisseder insan..