Şeytan Ayrıntıda Gizlidir
Kitap, bölüm bölüm cinayetlerden oluşuyor ve bu yönüyle tam bir polisiye dizi izliyormuş gibi, kitabın içine gömüldüm.
Her bir bölümde, başka bir dizi sahnesi izliyormuş gibiydim. Hatta "Kanıt" dizisini izleyenler bilir; tam olarak öyle bir dizi gibi hayale kapılarak okudum. Ancak bölüm bölüm olmasının kötü yanı, kitapta bazı olayların eksik kalmışlığını hissettim.
Çünkü bana göre bölümlerin bazılarında cinayetler tam anlamıyla çözülmemiş; çözülse bile süreç yarım kalmıştı. Böyle bölümlerde “Keşke devam etseydi” dedim. Sonuç olarak, zaten Ahmet Ümit'in kalemini beğeniyorum; "Şeytan Ayrıntıda Gizlidir" kitabı da benim için kesinlikle kendisine hapseden bir kitap oldu.