"Ve çünkü bize iyi gelen ve gelmeyen şeyler hakkındaki yargımız son derece aldatıcıdır, tpkı sonraları kendi iyiliğine olacak şeylerden insanların çoğunlukla şikâyet etmesi ve acılarının kaynağı olan şeyi de coşkuyla karşılamaları gibi."
Başta biraz sıkılarak okusam da hatta bırakmayı düşünsem de ilerledikçe kendisine çeken bir kitap oldu benim için. Özellikle son kısımlarında oldukça duygulandım.