Ebru Aslan

Ebru Aslan
@ebru4slan
Konuşmak, büyük bir fazlalık. En iyi şey gene de hep derinlerde duruyor, incinin denizin dibinde durduğu gibi..
Kimseyle anlaşmak zorunda değilim.Sandığım hayatın, bütün derinliği ve dolgunluğunu sadece hissedebilirim. İnsanlar bu hissi mahvetmekten başka bir şey yapmıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Insanlarla anlaşmak zorunda olmak çok zor. İnsan zaten kendini tanımazken, kalabalık benimsiyor yaşamını sonra yalnızlıktan korkuyor. Kimse içine dönmüyor, bir yığın için yaşıyor.

Ebru Aslan

, bir kitap okudu
9/10
·126 syf.·
Beğendi
·
2019 2. kitabı
Johann Wolfgang Von Goethe
7.5/10 · 150,2bin okunma