📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sanırım ömrümün sonuna kadar her gün bir sayfasını açıp okumam gerekiyor. Çok önemli konulara değinilmiş. Sinirlenip okumayı bıraktığım için kitabı hazmetmem ve bitirmem günler aldı. Doğan Cüceloğlu
"Bu kitabın başlığı bana iki şey hatırlatıyor; bir, kendin insan
olacaksın, yani insan olmanın gerektirdiği gelişimi tamamlayacak
ve olgun bir insan olacaksın. Bu ilk adım. Bu adımı gerçekleştirmeden kendine saygı duyamazsın. Kendine saygısı olmayan insan
ikinci adımı gerçekleştiremez."
"İkinci adımı henüz söylemedin!"
"İkinci adım karşındakini kendin gibi saygıdeğer bir insan olarak görecek ve kendine duyduğun saygının aynısını karşındakine
de göstereceksin. Ancak o zaman insan insana bir aile, insan insana
bir komşuluk, insan insana bir toplumsal yaşam oluşabilir.
Doğan Hızlan soruyor: "Neden zihinsel, sanatsal, bilimsel kimliğimizin alçakgönüllülüğünü yaşayacağımıza, hep bir kimlik ispatının zavallılığında yaşarız?"
"Evet Arif Bey, insan ancak sahip olduğu mevki, sahip olduğu ev, sahip olduğu araba kadar değerli ise, o zaman çok şeye sahip
olan daha değerli demektir. Sahip olan olmayanı adam yerine koymaz. O nedenle başkalarım adam yerine koymadığın zaman güçlü biri sanılma olasılığın yüksektir."