Ebru Çiçek

Ebru Çiçek
@ebrucickk
... insanın kalbini anlamak olanaksız bir şey.
Sıradan insan için, hissetmek yaşamaktır, yaşamayı bilmektir. Ben ise, yaşamak düşünmektir, derim; hissetmek ise düşünmeyi beslemekten başka işe yaramaz.
Sayfa 111·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçimde canımı yakan, adını bilmediğim bir duygu var; kim bilir ne hakkında bir fikir lazım bana; sinirlerimde istek yok. Bilinçaltında hüzünlüyüm.
Sayfa 105·Kitabı okudu
Ne mutlu yaşamlarını kimseye emanet etmeyenlere.
Sayfa 100·Kitabı okudu

Ebru Çiçek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·198 syf.·
2024 14. kitabı
J. D. Salinger
6.3/10 · 71,3bin okunma
Anlamak için, kendimi yok ettim. Anlamak, sevmeyi unutmaktır. Leonardo da Vinci, insan bir şeye ancak anladıktan sonra nefret ya da sevgi duyabilir, demiş. Bundan daha yanlış, aynı zamanda da daha manalı bir söz bilmiyorum.
Sayfa 79·Kitabı okudu