Değindiği konu çok güzel.Lakin beklentimi karşılamadı.Sonu saçma bitti.Asil merak ettiğimiz konuyu çok az işlemişler.Öcüyu daha çok tanimaliydik benim merakım asıl oydu.
Beni derinden sarsan ve huzunlendiren bir kitap...Ara ara aklıma geldikçe hâlâ bir tuhaf olurum...Herkes mutlaka okumalı ve kendince bir şeyler çıkarmalı.
Gazap ÜzümleriJohn Steinbeck · Engin Yayıncılık · 199245,7bin okunma