ebru albayrak

Isınmak üşümekten sonra güzeldir. Dinlenmek yorulduktan sonra. Tembelin dinlenmesi bir keyif değil can sıkıntısıdır. O en büyük lezzetten yoksundur.
Sayfa 103·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendime biraz ara verebilmek çok güzel olurdu, en azından kısa bir süre için.
Sayfa 24 - Hep Kitap·Kitabı okuyor
Alıntı
Sürekli başka bir şey yapmam gerekiyormuş gibi geliyor ama ne olduğunu bilmiyorum.
Sayfa 34 - Hep Kitap·Kitabı okuyor
Alıntı
DEB'li bir yetişkin geçmişine dönüp baktığında asla tam olarak gerçekleştirilmemiş planlar ve yerine getirilmemiş isteklerle dolu olduğunu görür.
Sayfa 36 - Hep Kitap·Kitabı okuyor
Alıntı
Antropolog Harry Wolcott, doktora öğrencilerine "Daha az şeyi daha iyi yapmayı" salık veriyordu. Belki de bu tavsiyeye kulak asanların sayısı artmalı -yalnızca öğrencilikte değil, hayatımızın her alanında. Bunu yapabilmek için de kendimizi bir şeye adayıp olan biteni kaçırma cesaretini bulmak zorundayız.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Alıntı