Antropolog Harry Wolcott, doktora öğrencilerine "Daha az şeyi daha iyi yapmayı" salık veriyordu. Belki de bu tavsiyeye kulak asanların sayısı artmalı -yalnızca öğrencilikte değil, hayatımızın her alanında. Bunu yapabilmek için de kendimizi bir şeye adayıp olan biteni kaçırma cesaretini bulmak zorundayız.