Ebruliii

Ebruliii
@ebruilik
Çizerim ama yazmam.

Ebruliii

, bir kitap okudu
Puan vermedi·350 syf.·
2021 4. kitabı
Sarah Dalton
7.9/10 · 255 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anlamsız olan bu yaşama anlam veren tek şey ölümdü
"çok mu çirkinim ?". Dedim duyacağım cevaptan korkarak ."hayır aksine çok güzelsin dedi gözleriyle gözüme dokunarak ."Neden o zaman , sebep ne ki ? Dedim arsız ısrarıma şaşırarak "çok aşık olurum ben sana ",dedi şaşkınlığımı bile şaşırtarak .
1000Kitap