YelizD.

YelizD.

, bir kitap okudu
7/10
·300 syf.·
8 günde okudu
·
2020 13. kitabı
Panait Istrati
7.6/10 · 1.914 okunma
Reklam
Sosyal konumunuz ne olursa olsun, insani zaaflar,gururlar,tutkular soz konusu oldugunda hepimizin ayni oldugunu fark ettim.
Madem mutluluk diye birsey yok ,madem boyun egmek kacinilmaz ;o halde mutlulugumuzun bedeli olarak kabul ettigimiz butun bu eziyetler neye yarayacak?
Insanoglunun bir gun su anda oldugundan daha iyi olacagini dusunmekle cilginlik etmisiz.Hayir asla daha iyi olmayacak .Cunku ruhu yok.