Ebru80

Ebru80
@ebrulineseli
Homo dolorist
Kendine göre kişilik sahibiydi.
Sayfa 577 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bence cehennem, sevememekten doğan bir acıdır.
Sayfa 430 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
İnsanlar doğrunun düşüp rezil olmasına seviniyorlardı.
Sayfa 441 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
Size hakareti arttıkça daha çok seviyorsunuz onu. Acılarınız bundan ibaret. Onu olduğu gibi, bütün hakaretleriyle seviyorsunuz. Düzelse, o saat soğur, bırakırdınız. Ama ona ihtiyacınız var: Sadakatinize, kahramanlığınıza fırsat vermesi, ihanetini başına kakmanız için gerekli… Hep gururunuzdan geliyor bunlar.
Sayfa 253 - Kültür yayınları·Kitabı okudu
Sızlanmalar, kanayan yarayı büsbütün azdırmak ihtiyacından başka şey değildir.
Sayfa 57 - Kültür yayınları·Kitabı okudu