Bastırma, yaşamaman gerekmeyen bir hayatı yaşamak demektir.
Bastırma, hiçbir zaman yapmayı istememiş olduğun şeyleri yapmaktır.
Bastırma, olmadığın bir kimse olman demektir.
Bastırma, kendini yok etmenin bir yoludur.
Bastırma, intihardır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı çoook beğendim gerçekten. Haruki Murakami’nin yazım tarzı, herkesin rahatça anlayabileceği şekilde, çevirisi de gayet iyiydi. Fakat merak ettiğim, neticelenmeyen iki üç tane olay vardı, bir taraftan bu kitabı okuduğum için iyi ve mutlu hissediyorum, diğer taraftan kitabı okumasaydım yarım kalan olayların nasıl tamamlanacağını düşünmek için kafa patlatmazdım diye düşünüyorum…