Ebru

Ebru
@ebruyss
İnsan bazen duygularını aptallık derecesine vardırır da yolunu şaşırır ya...
Sayfa 31·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geriye bakmak da korkutucu. Orada hep acı var, bir hatırayla bile kalbim iki parçaya ayrılıyor. Beni mahveden kötü insanlar yüzünden sonsuza dek ağlayacağım!
Sayfa 30·Kitabı okudu
İnsan böyledir, aziz bayım, iki yüzü vardır onun: Kendini sevmeden sevemez.
Sayfa 29·Kitabı okudu
İnsanlar göstediğiniz nedenlere, içtenliğinize ve acılarınızın ağırlığına ancak siz öldüğünüzde inanırlar.
Sayfa 54·Kitabı okudu
Gerekirse ölür insan, boyun eğmektense zincirini kırar.
Sayfa 56·Kitabı okudu