Bana kendimi, hayatimi sorgulatan bir kitap oldu.
Hikayesini unutmayacaginiz bir roman...
Enes'in gözünden hayata bakip kendi bakiş açinizi kiyaslarken bulacaksiniz:)
Beni etkileyen cok nadir kitaplardan biri. Okumaktan kendimi alamadiğım bi o kadar da bitmesin diye okumaktan çekindigim bir kitap. Bana cok güzel pencereler açtı:)