Pasif kullanım, yani X/Twitter'a bir şey paylaşmak işin değil, sadece gündemde olanları takip etmek için girenler, bu platformu paylaşmak ve başkalarıyla iletişimde olmak için kullananlara göre çok daha risk altında.
Başka bir deyişle, X/Twitter'da akışta gezinmek veya sorunlardan kaçmak amaçlı öylesine zaman geçirmek için kullanmak insanları daha çok geriyor, daha çok strese sokuyor.